منوی دسته بندی

چه خدماتی در تعمیرات صندلی اداری انجام می شود؟

صندلی ‌ها برای محیط‌ های اداری و کاری از ملزومات بسیار مهم به شمار می‌ روند که باید حتما نوع مناسبی از آن را خریداری کنید تا استفاده ‌کنندگان دچار کمر درد یا مشکلات جسمی نشوند، اما باید بگوییم که با گذشت زمان صندلی‌ های اداری ممکن است دچار آسیب و خرابی ‌هایی شوند که در این شرایط باید به تعمیر یا تعویض آن بپردازید.

قطعات مختلفی از صندلی ‌های اداری ممکن است دچار ساییدگی و خرابی شوند که شامل جک، روکش، مکانیزم، پایه، چسب و … می ‌شود، بنابراین برای تعمیر جک صندلی اداری یا دیگر قسمت‌ های آن باید تعمیرکاران مجربی پیدا کنید تا از قطعات مناسبی استفاده کنند، چرا که بر روی طول عمر صندلی تاثیر بسیار زیادی دارد.

تعمیر صندلی اداری در محل

گاهی اوقات نمی توان صندلی‌ ها را حمل کرد و به مکان خاصی برای تعمیر برد، بنابراین می توان صندلی‌ های اداری را در محل مورد نظر خود تعمیر کرد. از طرفی باید بگوییم که صندلی ‌ها ممکن است دچار مشکلاتی چون جیرجیر کردن، گیر کردن چرخ ‌ها، خرابی نشیمن، مکانیزم و … شوند که می ‌تواند بر زیبایی محیط کار تاثیر زیادی بگذارد.

خرابی صندلی سلامتی و بهره ‌وری کارکنان را هم کاهش می ‌دهد، بنابراین خدمات حرفه ‌ای از طرف تعمیرکاران ارائه می‌ شود که به‌ راحتی می‌ توانید عملکرد و ظاهر صندلی‌ های اداری را بازیابی کنید.

تحت این شرایط تکنسین ‌ها می ‌توانند مستقیما به دفتر کار شما مراجعه کند تا مشکلات صندلی را از بین ببرند، این کار باعث می‌ شود که دردسر حمل‌ و نقل وسایل نداشته باشید و زمان بیکار بودن کارکنان هم به حداقل می ‌رسد.

موارد تعمیر صندلی اداری

تعمیرات صندلی اداری طیف گسترده‌ ای را در بر می‌ گیرد که برای رفع مشکلات و اطمینان از ایمنی باید حتما به بررسی و رفع آن ‌ها بپردازید. از طرفی تعمیرکاران صندلی می ‌توانند به تعویض یا تعمیر جک صندلی اداری و مکانیزم آن، فوم و روکش، جک صندلی، دسته، چرخ، پایه و … بپردازند.

تعمیر یا تعویض جک صندلی

جک صندلی باعث می‌ شود که بتوانید ارتفاع صندلی را با توجه به شرایط جسمانی و آرگونومی بدن خود تنظیم کنید. در واقع کاربران با استفاده از این قطعه دچار کمردرد و درد گردن درد نخواهند شد، چرا که بدن آن‌ ها در شرایط نرمال قرار می‌ گیرد. از طرفی باید بگوییم که جک صندلی به‌ مرور زمان ممکن است با آسیب ‌هایی مواجه شوند و کاربران نتوانند ارتفاع صندلی خود را با استفاده از آن تنظیم کنند که تحت این شرایط تعمیرکاران مجرب می‌ توانند در صورت آسیب کم آن‌ ها را تعمیر کنند یا این‌ که به تعویض قطعه مورد نظر بپردازند.

تعویض یا تعمیر مکانیزم صندلی اداری

مکانیزمی که برای صندلی‌ های اداری به ‌کار برده می‌ شود وظیفه کج شدن و خوابیدن صندلی را برعهده دارد که با گذشت زمان و استفاده طولانی ممکن است فرسوده شوند و مشکلاتی چون ناتوانی در تنظیم موقعیت و ناپایداری آن را به وجود آورند که تحت این شرایط باید حتما به تعمیر مکانیزم صندلی بپردازید، چرا که کارایی صندلی کاملا از بین می‌ رود.

تعمیر فوم و روکش صندلی

فوم و روکش صندلی از اجزایی هستند که ارتباط مستقیم با نشیمنگاه دارند، بنابراین با استفاده طولانی‌ مدت کاملا‌ از بین می‌ روند و نارضایتی ‌هایی را ایجاد خواهند کرد حتی بر روی ظاهر صندلی اداری هم تاثیر می ‌گذارد.

در این شرایط تعمیر روکش صندلی کمک می ‌کند که زیبایی ظاهری آن را حفظ کنید، از طرفی در صورت خرابی فوم به‌ راحتی می‌ توانید فوم آن را بیرون آورید و فوم جدیدی جایگزین نمایید تا کارایی اولیه را به شما ارائه دهد.

تعمیر چرخ صندلی اداری

چرخ صندلی اداری هم باعث حرکت راحت‌ تر صندلی خواهد شد، بنابراین با توجه به این‌ که دائما در حال حرکت می‌ باشد ممکن است به‌ مرور زمان با آسیب ‌هایی مواجه شود یا این ‌که کاملا فرسوده شوند، همچنین اگر صدای جیر جیر را مشاهده کردید یا این که در غلتیدن چرخ ‌ها مشکلی ایجاد شد باید حتما به تعمیر آن بپردازید.

در این شرایط هم تعمیرکاران به ‌راحتی می ‌توانند نشیمنگاه صندلی را باز کنند و روپوش آن را تعویض نمایند که  تعمیرکاران به‌ راحتی می‌ توانند چرخ صندلی را باز کنند و در صورت نیاز به تعمیر یا روغن‌ کاری کارهای مورد نیاز را انجام دهند.

از طرفی باید بگوییم که چرخ صندلی چرخدار هرچند وقت یک ‌بار باید سرویس شوند به این معنی که اگر روغن‌ کاری آن‌ ها به‌ موقع انجام نشود سریعا دچار فرسودگی می ‌شوند.

تعمیر دسته صندلی

دسته صندلی ‌های اداری با توجه به این‌ که راحتی بدن را فراهم می ‌آورند همیشه در حال استفاده هستند، بنابراین باید بتوانید آن را با توجه به شرایط بدنی خود تنظیم کنید از این رو دسته هایی که دارای تنظیم ارتفاع هستند ممکن است به‌ مرور زمان کارایی خود را از دست بدهند و فرسوده شوند.

گاهی اوقات دسته صندلی شل می‌ شود و می‌ شکند که در این شرایط اختلالاتی را به وجود می‌ آورد و کاربران نمی ‌توانند استفاده صحیحی از صندلی داشته باشند بنابراین با اعزام یک تعمیرکار به محل می ‌توانید به تعمیر دسته صندلی اداری یا تعویض آن بپردازید.

مراحل تعمیرات صندلی اداری

فردی که برای تعمیر صندلی اداری به محل مورد نظر اعزام می‌‌شود باید حتما مراحلی را پشت ‌سر بگذارد تا بتواند مشکل را به ‌درستی رفع کند.

در این شرایط تکنسین های مجرب باید به ارزیابی وضعیت صندلی ‌ها بپردازند و مشکلاتی که باید به آن رسیدگی کنند را پیدا نمایند، همچنین علت اصلی مشکل باید مشخص شود که مربوط به مکانیزم صندلی است یا لوازم داخلی آن با آسیب مواجه شده‌ اند.

از مراحل بعدی که پیش روی تکنسین ها قرار می ‌گیرد استفاده از ابزارآلات و تجهیزات تخصصی است که برای تعمیر یا تعویض قطعات صندلی نیاز دارند. زمانی‌ که کار تعمیر و تعویض به اتمام رسید باید حتما صندلی ‌های تعمیر شده را مورد تست قرار دهند که ببینند عملکرد صحیحی دارند و استانداردهای ایمنی برای آن‌ ها رعایت شده‌ است یا خیر که در نهایت با توجه به توافقی در مورد قیمت تعمیر صندلی انجام شده هزینه را پرداخت خواهید کرد.

میانگین امتیاز ۵/۵ تعداد رأی دهنده (۵)
sir ghamsari

دیدگاهتان را بنویسید