منوی دسته بندی

5 مزیت تعمیر صندلی اداری اصولی به جای تعویض آن

تعمیر صندلی‌ اداری امروزه در مقایسه با خرید آن‌ کار بسیار مقرون به صرفه ای است. در واقع اگر شما در صورت خرابی صندلی های اداری و گیمینگ به تعمیر آن بپردازید با هزینه ‌های کمتری مواجه می‌ شوید، اما باید بگوییم که خرید یک صندلی اداری می ‌تواند بسیار پرهزینه باشد و شرکت ‌ها نمی‌ توانند هرچند وقت یک ‌بار هزینه‌ های زیادی را برای تعویض صندلی ‌های اداری اختصاص دهند.

با توجه به این موضوع تعمیر صندلی گیمینگ و اداری به یک روال عادی تبدیل شده و به‌ راحتی می‌ توان برخی از قسمت‌ های صندلی را که افراد با آن تماس بیشتری دارند سریعا تعمیر کرد، اما دقت داشته باشید که استفاده نادرست از صندلی‌ ها می‌ تواند طول عمر آن‌ ها را کاهش دهد از این‌ رو تعمیر صندلی اداری دارای مزایایی است که در ادامه برای شما بیان می‌ کنیم.

مزیت تعمیر اصولی صندلی اداری

اگر بخواهیم درمورد مزایای تعمیر صندلی ‌های اداری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که صرفه‌ جویی در هزینه ‌ها از مهم‌ ترین گزینه ها می‌ باشد. در واقع زمانی ‌که شرکت صندلی ‌های اداری را دور بریزد با زیان بسیاری رو به ‌رو می ‌شود تا این ‌که به تعمیر اصولی آن ‌ها بپردازد و می‌ تواند این هزینه را به سرمایه گذاری های دیگر اختصاص دهد.

راحت بودن تعمیر صندلی گیمینگ و اداری از دیگر مواردی است که باعث می شود به جای تعویض به تعمیر آن ها پرداخت‌ و اگر توسط تکنسین های کاربلد انجام شود سختی چندانی ندارد. در واقع با توجه به این‌ که کارمندها به صندلی قبلی خود عادت کرده ‌اند تعویض آن‌ ها می‌ تواند مشکلاتی را برای کارمندان به‌ همراه داشته باشد تا بتوانند با آن مطابقت پیدا کند.

از طرفی زمانی‌ که دسته صندلی‌ های اداری خراب می‌ شود به‌ راحتی می ‌توانید با اعزام یک تعمیرکار به محل مورد نظر به تعمیر دسته صندلی اداری بپردازید.

مشکلات رایج خرابی صندلی اداری

اگر به ‌صورت ناصحیح از صندلی‌ های اداری استفاده کنید بدون شک سریعا خراب می‌ شود و باید هزینه‌ هایی را برای تعمیرات آن کنار بگذارید. در واقع مواردی وجود دارد که در صورت استفاده نادرست از آن‌ ها صندلی ‌های شما به تعمیر نیاز پیدا می ‌کند که در ادامه این مباحث را برای شما بیان می ‌کنیم.

جک صندلی اداری

یکی از قطعاتی که نقش زیادی در سالم ماندن صندلی دارد جک باشد که اگر  پوسیده شود باید سریعا به تعمیر آن بپردازید که تعمیر جک صندلی گردان هزینه هایی را به همراه دارد.

برای این‌ که صندلی شما با آسیب جدی مواجه نشود باید فشار کمتری به آن وارد کنید در واقع جک های تقلبی بسیاری در بازار استفاده می‌ شود که عمر کمتری دارند، اما اگر شما بتوانید ارتفاع صندلی خود را با توجه به شرایط جسمانی که دارید تنظیم کنید فشار زیادی بر روی جک وارد نمی ‌شود و نیازی به تعمیر نخواهید داشت.

چرخ صندلی

یکی از عضوهای جدا نشدنی صندلی ‌های اداری چرخ می‌ باشد که هر چند وقت یک‌ بار باید سرویس و روغن کاری آن را انجام دهید چرا که اگر به‌ موقع روغن‌ کاری چرخ‌ ها انجام نشود نیاز به تعمیر پیدا می‌ کند.

در صورتی ‌که چرخ صندلی آسیب ببیند تعادل نشستن بر روی آن ‌ها مختل می‌ شود و کارایی مناسبی ندارند، بنابراین در صورت استفاده صحیح می‌ توانید طول عمر آن‌ ها را بیشتر کنید.

روکش صندلی اداری

هر صندلی که خریداری شود برای زیبایی أن روکش هایی را به‌ کار برده‌ اند که از جنس‌ و طراحی های مختلفی برخوردار هستند، اما معمولا جنس روکشی که برای صندلی اداری استفاده می شود چرم می‌ باشد که نوع درجه یک با کیفیت عالی از طول عمر بیشتری هم برخوردار است.

اگر چرم روکش صندلی پوسته پوسته شود با آسیب جدی مواجه می‌ گردد، بنابراین باید آن را تعویض کنید. گاهی اوقات ممکن است در اثر برخورد با شیء نوک تیز روکش های صندلی دچار آسیب ‌هایی شود که به تعمیر نیاز پیدا می ‌کند. حتی کثیف شدن روکش صندلی بدر مدت زمان طولانی خراب شدن آن را به همراه دارد، بنابراین باید روکش هایی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو را دارا باشند.

پایه صندلی اداری

هنگام تعمیر صندلی گیمینگ و اداری  زاید به پایه های آن هم توجه داشته باشید، چرا که مهم ترین قسمتی که فشار زیادی را تحمل می کند پایه های صندلی می باشد که در خرابی باید حتما تعمیر شوند و به توجه بیشتری نسبت به سایر قسمت های دیگر دارد.

در واقع پایه  جک و قسمت بالایی رل به وسیله پره‌ ها به چرخ‌ ها وصل می‌ کنند. در صورتی ‌که پایه خراب شود صندلی گردان قابل ‌استفاده نخواهد بود که باید  به تعمیر آن بپردازید‌.

خرابی دسته صندلی اداری

یکی از مشکلاتی که معمولا در صندلی‌ های اداری به وجود می آید خرابی دسته ‌های آن‌ ها می ‌باشد که اکثر تولیدکنندگان آن‌ ها را با ظرافت خاصی طراحی می‌ کنند، بنابراین اگر وزن زیاد و غیر معمول بر روی آن قرار بگیرد بدون شک بعد از مدای می ‌شکند در نتیجه بهتر است برای‌ اینکه صندلی ‌های اداری دچار این مشکل نشوند فشار زیادی بر روی آن وارد نکنید.

گاهی اوقات برای تعمیر صندلی گیمینگ و اداری با مشکل مواجه می‌ شوید بنابراین در صورتی‌ که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد باید به تعویض آن‌ ها بپردازید که هزینه ‌های زیادی را برای شما ایجاد می‌ کند.

خرابی فنر و ساختار صندلی اداری

تا این قسمت از مطالب در مورد استفاده نادرست از صندلی‌ ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم، اما در این‌ جا باید بگوییم حتی اگر به‌ صورت صحیح از صندلی ‌های اداری استفاده کنید و آن را در شرایط بهتری نگهداری نمایید گاهی اوقات در ساختار صندلی و مکانیزم آن مشکلاتی به وجود می‌ آید.

به طور کلی اگر صندلی فرسوده شود به ‌مرور زمان ستون فقرات آن به ‌درستی عمل نمی ‌کند و کارایی خود را از دست می‌ دهد که برای جلوگیری از این مشکل بهتر است در صورت بروز هر گونه آسیب سریعا آن را تعمیر کنید.

تعمیر صندلی گیمینک

افرادی که به گیم علاقه زیادی دارند معمولا در طول روز مدت زمان زیادی از صندلی ‌های گیمینگ استفاده می ‌کنند و هیجان مربوط به بازی می ‌تواند باعث خرابی صندلی شود. حال این سوال برای بسیاری از افراد به وجود می‌ آید که آیا تعمیر صندلی گیمینگ امکان پذیر است؟

در پاسخ به سوال فوق باید بگوییم که صندلی ‌های گیم با توجه به این‌ که از متریال استانداردی ساخته می ‌شوند احساس خستگی کمتری را برای شما به وجود می ‌آورند، بنابراین از تکنولوژی‌ های مختلفی برای آن به ‌کار می‌برند که طول عمر آن‌ ها را زیاد می‌ کند، اما در صورت خراب شدن می‌ توانید به کمک یک تعمیرکار مجرب به تعمیر قطعات آن بپردازیم.

یکی از خرابی هایی که معمولا در صندلی های گیمینگ به وجود می ‌آید جک و چرخ ها می ‌باشد که در سایز های متفاوتی وجود دارند به‌ عنوان مثال جک هایی که برای صندلی گیم استفاده می ‌شود ۸ سانتی ‌متری است و چرخ های بزرگی را برای آن ‌ها مورد استفاده قرار می‌ دهند.

در نهایت هنگام تعمیر صندلی گیمینگ تفاوت زیادی با صندلی‌ های اداری وجود دارد، چرا که برای صندلی اداری معمولا از چرخ متوسط استفاده می‌ شود.

میانگین امتیاز ۵/۵ تعداد رأی دهنده (۲)
sir ghamsari

دیدگاهتان را بنویسید