منوی دسته بندی

خدمات تخصصی تعمیر صندلی در کارگاه

اگر برای مدت زمان چند سال از صندلی های اداری استفاده کنید ممکن است با آسیب‌ هایی مواجه شوند که به‌ راحتی می ‌توان آن ها را تعمیر کرد، اما در صورت استفاده اصولی با آسیب های کمتری رو به رو می شوند.

قیمت تعمیر صندلی اداری با توجه به خدمتی که برای شما انجام می ‌شود کاملا متفاوت است، از طرفی شما می ‌توانید تعمیرات را در محل مورد نظر خود انجام دهید از این رو باید بگوییم که اگر تعمیرکار مجربی را پیدا کنید می‌ تواند صندلی را دوباره بازسازی کند.

تولید کنندگان صندلی ‌های اداری معمولا در طراحی‌ های خود سعی کرده‌ اند که از آخرین تغییرات تکنولوژی استفاده کنند و ملاحظات پزشکی را که ارتباط مستقیمی با آرگونومی و پیشرفت‌ های علمی دارد به ‌درستی به‌ کار ببرند تا بتوان در طول روز برای مدت زمان طولانی از صندلی اداری استفاده کرد.

گاهی اوقات عوض کردن صندلی ‌های اداری با صندلی‌ های نو می ‌تواند از لحاظ اقتصادی ضررهای زیادی را به ‌همراه داشته باشد، بنابراین کار مقرون به‌ صرفه ای نیست، از طرفی باید بگوییم که تعمیر صندلی اداری غرب تهران نسبت ‌به خرید یک صندلی جدید و تازه می‌ تواند بسیار مقرون ‌به ‌صرفه تر باشد.

دلایل خرابی صندلی اداری

شاید بسیاری از افراد این سوال را بپرسند که صندلی اداری ممکن است با چه نوع خرابی هایی مواجه باشد. در واقع با توجه به این‌ که صندلی اداری از وسایلی است که در طول روز استفاده زیادی از آن می ‌شود ممکن است سریعا خراب شود.

اکثر افرادی که از صندلی های اداری استفاده می ،‌کنند خود را بر روی صندلی پرت می‌ کنند یا این‌ که سنگینی وزن بدن را سریعا بر روی صندلی می اندازند، اما باید بگوییم که این کار فشار زیادی بر روی مکانیزم صندلی و نشیمنگاه آن وارد می‌ کند در نتیجه ممکن است جک ‌های صندلی خراب شود.

از دیگر خرابی های صندلی اداری می ‌توان خراب شدن کفی صندلی، خرابی جک صندلی اداری، خرابی پشتی صندلی، خرابی دسته، خرابی مکانیزم صندلی اداری و پارچه و روکش های آن را نام برد.

تعمیر جک صندلی اداری

جک صندلی یکی از اصلی ‌ترین قسمت های است که احتمال خرابی زیادی دارد که ارتفاع صندلی را می ‌توانید با آن تنظیم کنید. در واقع جک صندلی یکی از مهم ‌ترین ملزومات استاندارد به شمار می ‌رود که می‌ تواند ارتفاع صندلی را با توجه به قد افراد تنظیم کند که در صورت هر گونه مشکل می ‌توانید به تعمیر آن بپردازید، اما دقت داشته باشید که قیمت تعمیر صندلی اداری در صورت خرابی جک ممکن است تفاوت زیادی با دیگر قسمت ها داشته باشد.

تعمیر نشیمنگاه صندلی اداری

نشیمنگاه از دیگر قسمت ‌های صندلی بشمار می‌ رود که با توجه به برخورد همیشگی با آن ممکن است دچار آسیب ‌هایی شود. زمان تعویض فوم‌ های صندلی اداری افرادی که دارای مهارت هستند ابتدا تمامی روکش‌ ها را از صندلی جدا کرده و فوم های آن را بیرون می‌ آورد در واقع با این کار تنها بخشی از چارچوب باقی می ‌ماند که هیچ ‌گونه کارایی ندارد.

طی مراحل بعدی فوم یا اسفنج های جدیدی را خریداری کرده و برای نشیمنگاه صندلی آن را مورد استفاده قرار می ‌دهند، اما دقت داشته باشید که اگر به ‌صورت صحیح این کار را انجام ندهید ممکن است هنگام نشستن بر روی صندلی با ناراحتی ‌هایی مواجه شوید، از طرفی خرابی صندلی می توانید به هماهنگی با شرکت تعمیر صندلی اداری غرب تهران بپردازید که با تنها با یک تماس تلفنی در محل حاضر شده و به تعمیر وسیله مدنظر شما می ‌پردازد.

در مرحله دیگر بعد از این‌ که فوم مورد نیاز را بر روی صندلی قرار دادند باید رویه اصلی آن را هم برای پوشش فوم دوباره مورد استفاده قرار دهند، اما به این نکته دقت داشته باشید که فوم های موجود در بازار به ۳ دسته فوم سرد، فوم گرم و فوم ویژه تقسیم ‌بندی می ‌شوند که هرکدام دارای ویژگی‌ هایی هستند.

به عنوان مثال فوم های گرم با توجه به این ‌که سفت ‌و سخت هستند از طول عمر کمتری برخوردار می ‌باشند، اما فوم های سرد کیفیت بیشتری دارند و گزینه مناسبی برای تعویض فوم‌ های صندلی اداری بشمار می‌ روند همچنین فوم ویژه هر ۲ خواص فوم سرد و گرم را دارا است.

تعمیر قطعات صندلی اداری

 تعمیر صندلی اداری شرق تهران خدمات مناسبی را ارائه می ‌دهد و شما می‌ توانید در صورت مشاهده هر گونه خرابی در مبلمان و صندلی ‌های اداری تماس‌ های لازم را برقرار کرده و برای تعمیرات آن ‌ها را به محل اعزام کنید.

در واقع اگر آسیب هایی در عملکرد قطعات صندلی به‌ وجود آمده باشد به ‌راحتی می ‌توانید با مشاوره از متخصصان تعمیرات مناسبی را برای آن لحاظ کنید. از این‌ رو بسیاری از افرادی که برای تعمیر صندلی ‌های اداری به محل شما مراجعه می ‌کنند در صورتی ‌که متوجه آسیب‌ های جزئی صندلی شوند به تعمیر آن می ‌پردازند، اما اگر نیاز به تعویض قطعات صندلی باشد باید حتما از قطعات و محصولات با کیفیت و مرغوبی برای آن استفاده کنید.

قطعاتی که در صندلی ‌ها ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند شامل پشتی صندلی، مکانیزم صندلی، جک صندلی، پایه صندلی و دسته‌ صندلی می شود.

استفاده صحیح از صندلی و پیشگیری از خرابی

بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که اگر صندلی ‌های اداری را با کیفیت بالا و مرغوب تهیه کنند بر روی طول عمر آن ها تاثیر می ‌گذارد، اما باید بگوییم که نکات مختلفی هنگام استفاده از صندلی بر روی طول عمر آن تاثیر می گذارد بنابراین باید مواردی که در رابطه با نحوه صحیح استفاده از صندلی وجود دارد را به‌ خوبی رعایت کنید.

مراقبت اصولی از جک صندلی

جک صندلی یکی از مهم ‌ترین و اصلی ‌ترین قطعات صندلی ‌های اداری به شمار می ‌رود که قابلیت‌ های مختلفی چون تنظیم ارتفاع و چرخش را به وجود می ‌آورد، بنابراین اگر دچار آسیب شود صندلی اداری به یک صندلی معمولی تبدیل می‌ شود.

نشستن صحیح بر روی صندلی اداری می تواند از خرابی جک آن جلوگیری کند، بنابراین بهتر است از نشستن آنی بر روی صندلی خودداری نمایید، چرا که این کار باعث می ‌شود فشار زیادی به صندلی وارد شود و جک آن آسیب ببیند.

تنظیم اصولی ارتفاع صندلی

اگر به فکر قیمت تعمیر صندلی اداری هستید باید نحوه استفاده اصولی از آن را برای کاهش هزینه ها یاد بگیرید. در صورت خرابی افرادی که برای تعمیر به محل شما اعزام می شوند بدون شک خرابی آن را به تنظیم نامناسب ارتباط می دهند، بنابراین حتما باید صندلی را با توجه به شرایط جسمانی خود تنظیم کنید به این معنی که پاهای شما باید به‌ صورت صاف بر روی زمین قرار بگیرد و بین لبه صندلی تا زانو ۳ سانتی‌ متر فاصله باشد.

اگر پای شما در هوا معلق بماند برای راحتی بیشتر باید در لبه صندلی قرار بگیرید و حتی کوتاه بودن ارتفاع پای شما را در حالت خمیده قرار می ‌دهد که مجبور می‌ شوید خود را به قسمت انتهایی صندلی برسانید که هر ۲ حالت باعث خرابی صندلی اداری می ‌شود.

روغن کاری به موقع چرخ صندلی اداری

چرخ های صندلی از قطعاتی است که کارکرد زیادی دارد و استفاده صحیح از آن باعث می‌ شود که به‌ راحتی دچار آسیب نشوند که برای این کار هم باید حتما هرچند وقت یک‌ بار روغن ‌کاری را به ‌صورت اصولی انجام دهید، چرا که در این شرایط چرخ ها حالت خشکی پیدا نمی‌ کنند.

میانگین امتیاز ۵/۵ تعداد رأی دهنده (۵)
sir ghamsari

دیدگاهتان را بنویسید