منوی دسته بندی

قطعات صندلی اداری اورجینال و دارای گارانتی نوین فیکس

زمان خرید صندلی ‌های اداری اگر با قطعات آن آشنایی داشته باشید نمی‌ توانید خرید رضایت‌ بخشی را تجربه نمایید. دقت داشته باشید قطعاتی که برای تولید انواع صندلی به ‌کار برده می‌ شود می ‌تواند بر روی راحتی و کیفیت آن ‌ها تاثیر زیادی داشته باشد، اما اگر قطعات درجه دو و بدون کیفیتی برای صندلی ‌ها به ‌کار برده باشند کارایی لازم را ندارد به‌ همین علت در ادامه مطالب قصد داریم شما را با انواع قطعات صندلی اداری آشنا کنیم.

معرفی قطعات صندلی اداری

حال که در ادامه مطالب قصد داریم قطعات مورد استفاده برای صندلی‌ های اداری را برای شما شرح دهیم باید بگوییم که از لحاظ اهمیت و نوع استفاده به نه قسمت تقسیم ‌بندی می‌ شوند که شامل مکانیزم صندلی، جک صندلی، پایه، چرخ، پشت سری صندلی، دسته‌ صندلی، پد دسته صندلی، پوشش جک های صندلی و پشتیبان کم ی صندلی‌ های اداری می‌ شود که در تولید قطعات صندلی اداری تولیدکنندگان نهایت دقت خود را به‌ کار می ‌برند تا قطعات را با کیفیت مناسبی ارائه دهند.

مکانیزم صندلی اداری

یکی از مهم ‌ترین قطعاتی که برای صندلی‌ های اداری به ‌کار برده می ‌شود مکانیزم آن است که با توجه به نوع و کاربری صندلی آن را انتخاب می‌ کنند. در واقع این قطعه به استفاده‌ کنندگان کمک می‌ کند که موقعیت آرگونومیک را با توجه به شرایط جسمانی خود ایجاد کنند.

مکانیزم صندلی اداری را در انواع مختلفی که شامل مکانیزم صندلی هماهنگ، مکانیزم صندلی تماس دائم، مکانیزم صندلی زانویی، مکانیزم صندلی کنترل وزن، مکانیزم صندلی تعادل بدن و مکانیزم صندلی پشتیبان کمر می شود.

جک صندلی اداری

از قطعات دیگری که برای صندلی های اداری به کار برده می شود جک صندلی و پایه آن می باشد که برای بالا و پایین بردن صندلی از آن استفاده می ‌شود. این قطعه کمک می کند که کاربران بتوانند با توجه به شرایط جسمانی خود صندلی را تنظیم کنند و حالت راحتی را برای آن ها ایجاد می کند و در صورت خرابی می توانید به مرکز فروش قطعات صندلی اداری در تهران مراجعه کنید و قطعه مورد نیاز را خریداری کنید.

پایه صندلی اداری

پایه هایی را برای صندلی های اداری به مار می برند که باعث جا به جایی راحت صندلی ها خواهد شد، در واقع اغلب این صندلی‌ ها دارای پایه‌ های ۵ پر هستند تا چرخش آن ‌ها به‌ راحتی انجام شود. به‌ طور کلی پایه‌ های صندلی از جنس پایه فولادی، پایه صندلی آلومینیومی و پایه صندلی پلی پروپیلن تولید می شوند که هر کدام دارای خصوصیاتی هستند.

چرخ صندلی اداری

برای صندلی‌ های اداری چرخ‌ هایی را به‌ کار می ‌برند تا جا به جایی را برای استفاده کنندگان فراهم آورد، در واقع چرخ ‌های صندلی با توجه به جنسی که دارند را می توان مورد استفاده قرار داد. از میان انواع چرخ‌ های صندلی اداری که در اختیار استفاده‌ کنندگان قرار می ‌گیرد می ‌توان چرخ‌ های صندلی نرم، چرخ صندلی سخت و چرخ صندلی جفت را نام برد.

پشت سری صندلی ‌های اداری

از میان قطعات صندلی اداری می‌ توان پشت سری آن را نام برد که باید هنگام خرید نهایت دقت را برای آن به ‌کار ببرید. با توجه به این‌ که کارکنان ساعت ‌های زیادی بر روی صندلی‌ های اداری می نشینند ممکن است دچار گردن درد یا کمر درد شوند، بنابراین این قطعه باید قابلیت تنظیم را دارا باشد و با توجه به ارتفاع مناسب آن را تنظیم کنید.

دسته صندلی اداری

زمانی‌ که به خرید صندلی‌ های اداری می‌ پردازید باید توجه ویژه‌ ای به دسته های آن نشان دهید، چرا که اگر به‌ صورت استاندارد آن را طراحی نکرده باشند می‌ تواند باعث خستگی شانه و گردن شما هنگام کار با کامپیوتر شود، حتی برخی صندلی‌ ها از قطعاتی برخوردار هستند که تنظیم دستی را دارا است و می توان آن‌ ها را با توجه به وضعیت جسمانی خود تنظیم کنند. این قطعه هم دقیقا مانند دیگر قطعات صندلی اداری دارای انواع مختلفی است که شامل دسته صندلی حلقه‌ ای، دسته صندلی شکل بعدی نهضت برداشت می ‌شود.

قطعه پشتیبان کمر در صندلی اداری

صندلی ‌های اداری برای‌ اینکه حالت راحتی را برای کاربران به ‌وجود آورند دارای پشتیبان کمری هستند که از کمر استفاده‌ کنندگان زمان نشستن طولانی‌ مدت حمایت می‌ کند و هیچ‌ گونه فشاری بر روی گردن و ستون فقرات فرد وارد نخواهد شد. این قطعه هم دقیقا مانند دیگر اجزای صندلی‌ های اداری از قابلیت تنظیم برخوردار است که شما می‌ توانید ارتفاع آن را به دلخواه برای خود تنظیم کنید.

کفی صندلی اداری

نشیمن یا قسمت کفی صندلی ‌های اداری از مهم‌ ترین قسمت‌ های آن به شمار می‌ رود که در صورت استفاده بیش‌ از حد باید حتما تعویض شود، در واقع فومی که برای نشیمن استفاده می‌ شود از نوع سرد یا گرم است که هر کدام دارای کیفیتی هستند و بعد از مدتی استفاده ممکن است حجم خود را از دست بدهند.

نکات مهم هنگام خرید صندلی اداری

تا این قسمت از مطالب با قطعات صندلی اداری آشنا شدید حال باید زمان خرید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید که بتوانید از خرید خود رضایت کاملی داشته باشید به ‌همین علت در ادامه چند نکته اصولی هنگام خرید صندلی اداری برای شما بیان می ‌کنیم.

یکی از موارد مهمی که باید به آن نهایت توجه را داشته باشید این است که صندلی مدنظر شما دارای دو مکانیزم تنظیم پشتی صندلی و ارتفاع باشد تا بتواند از ستون فقرات شما محافظت کند.

بسیاری از افراد ممکن است توان خرید صندلی ‌های اداری گران ‌قیمت را نداشته باشند، بنابراین بهتر است به استفاده از صندلی‌ های ارگونومیک بپردازند تا سلامت جسمی آن‌ ها تضمین شود.

خرید صندلی ‌های ارزان ‌قیمت می‌ تواند مشکلات زیادی را برای شما به‌ همراه داشته باشد، چرا که از قطعات نا مرغوب و بی کیفیت برای تولید آن ‌ها استفاده می ‌کنند و بعد از چند بار استفاده کاملا فرسوده می ‌شوند در نهایت باید به تعویض قطعات و تعمیر صندلی بپردازید و هزینه‌ هایی دیگری را متحمل شوید.

به این موضوع دقت داشته باشید که گران ‌قیمت بودن صندلی مبنی‌ بر کیفیت بالای آن نیست بلکه باید شناخت مناسبی از قطعات صندلی اداری داشته باشید تا خرید مناسبی هم انجام دهید.

مورد بعدی که باید هنگام خرید صندلی اداری رعایت کنید توجه به کیفیت قطعاتی است که برای آن‌ ها به‌ کار برده‌ اند به‌ عنوان مثال جک، فوم و مکانیزم صندلی اداری باید حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشند، چرا که ساختار اصلی یک صندلی را تشکیل می ‌دهند در غیر این‌ صورت ممکن است شما را با هزینه بسیار زیادی روبرو کند.

میانگین امتیاز ۵/۵ تعداد رأی دهنده (۵)
sir ghamsari

دیدگاهتان را بنویسید